راهنمای خرید بهترین چوکی کمپیوتر در افغانستان

راهنمای خرید بهترین چوکی کمپیوتر در افغانستان

حتما شما هم موقع کار با کمپیوتر در قسمت کمر و ستون فقرات خود احساس درد و آزردگی نموده اید، در این بخش از آذین دیکور می خواهیم شما را راهنمایی نماییم تا یک چوکی استندرد و خوب برای موقع کار با کمپیوتر خریداری نمایید پس لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

 

بهترین انواع چوکی برای کار با کمپیوتر

 

1. چوکی کار با کمپیوتر توری مُدوِی

کی از محبوب‌ترین چوکی‌های کار با کمپیوتر، چوکی‌های توری‌شکل و ارگونومیک هستند. این محصول در رنگ‌های متفاوت و با امکانات قابل تنظیم متعدد ساخته شده و نشستن را برای‌تان آرامش‌بخش می‌سازد. سیستم متکای کمری این چوکی کار با کمپیوتر، با یک کوسن کوچک همراه شده است.

مزایا:راحتی فوق‌العاده، نشستن با قابلیت تنظیم، راحتی جابجایی

معایب:پشتی چوکی آن فاقد بالشتک است.

 

2. چوکی کار با کمپیوتر منحنی‌طور سیهو

اگر می‌خواهید در محیط کار یا خانه حین استفاده از کمپیوتر‌تان در کمال آرامش و آسایش خاطر به فعالیت مشغول شوید، چوکی کار با کمپیوتر سیهو، بهترین گزینه پیش‌‌روی‌تان خواهد بود. طراحی این چوکی به خاطر پدال پایی یا قابلیت تنظیم کاملش بسیار محبوب و فوق‌العاده است. همچنین، پشتی آن بلند و بوده و کوسن آن در بخش بالایی قابلیت تنظیم دارد. نشیمن‌گاه چوکی حالت منحنی داشته و دسته‌های چوکی آن قابلیت تنظیم دارد.

 

مزایا: قابلیت تنظیم تمام بخش‌های چوکی، قدرتمند و بادوام

معایب: درصورت بروز مشکل برای قطعات آن، بدون وجود متخصص کاری از پیش نمی‌توان برد.

 

3. چوکی کار با کمپیوتر مشبک کومِن

اگر خرید یک چوکی با ارتفاع ایده‌آل، اولویت اصلی شماست، چوکی کار با کمپیوتر مشبک کومِن را باید در نظر داشته باشید. این چوکی کار با کمپیوتر ارگونومیک مناسب آن دسته افرادی است که نسبت به بقیه قدشان بلندتر است، چون پشتی چوکی بلندی دارد. سیستم انحنای چوکی در طراحی‌اش کاملاً مناسب کاربرانی است که از کمردرد رنج می‌برند و ساعات متوالی را مجبورند پشت سیستم سر کنند.

مزایا: پشتی چوکی بلندتر، متکای کمری فوق‌العاده، کاملاً مناسب ساعات طولانی کار با کمپیوتر

معایب: متکای کمری برای نشستن ندارد.

 

4. چوکی کار با کمپیوتر شیاردار جایو

گاهی‌اوقات داشتن یک چوکی کار با کمپیوتر مناسب، یعنی اینکه یک سر و گردن چوکی‌تان با بقیه همکاران‌تان تفاوت داشته باشد. این چوکی کار با کمپیوتر مدیریتی بسیار شیک و ایده‌آل به نظر می‌رسد و مناسب کسانی‌ است که به دنبال ظاهر مناسب و آرامش در محیط کارشان هستند.

مزایا: طراحی مدرن، تماشایی و شیک، پشتی شیاردار برای راحتی بیشتر

معایب: بالشتک نازک‌تر و سفت‌تر

5. چوکی کار با کمپیوتر مدیریتی سرتا

این چوکی کاملاً مناسب آن دسته افرادی طراحی‌ شده که با درد کمر روبرو هستند و به چوکی‌ای نیاز دارند که بالشتک نشیمنگاه و پشتی‌اش کاملاً راحت باشد. این محصول فوق‌العاده راحت و ایده‌آل و در رنگ‌بندی‌های متفاوت ساخته شده و طراحی‌اش بی‌نظیر است.

مزایا: متکای فوق‌العاده، بالشتک‌های نرم و راحت

معایب: ارتفاعدسته‌های چوکی قابلیت تنظیم ندارند.

6. چوکی کار با کمپیوتر مدیریتی سانگمیکس

اگر به دنبال یک چوکی کار با کمپیوتر با داوم می‌گردید که چندسالی برایتان کار کند، این چوکی با همه نیازهای شما تناسب دارد. عملکرد این چوکی در بازار به خاطر قاب سفت و محکم و بالشتک‌های نرم و راحتش زبانزد است.

مزایا: به شدت راحت و آرامش‌بخش، متکای خوب، کاملاً قابل تنظیم

معایب: تنها یک رنگ از آن ساخته می‌شود.

 

7. چوکی کار با کمپیوتر مخصوص بازی آندا

اگر یک چوکی کار با کمپیوتر چندمنظوره می‌خواهید، چوکی آندا کاملاً ایده‌آل و مناسب شماست. این چوکی از یک قاب فیبر کربنی به شدت قدرتمند و مقاوم در برابر آسیب ساخته شده است. این چوکی از لایه‌های متعدد بالشتک و متکای پشتی مناسب بهره‌مند می‌باشد. همچنین، این چوکی کار با کمپیوتر مخصوص بازی کاملاً قابل تنظیم است.

مزایا: قاب قدرتمند، کاملاً قابل تنظیم، متکای کمری راحت

معایب: گران‌قیمت بودن

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code